ن دستگاه کپی 2206 یکی از کاربردی ترین و قدرتمندترین محصولات شرکت کانن است. سرعت و کیفیت چاپ خوبی دارد به همین دلیل در بسیاری از شرکت ها و شرکت ها و ادارات با کار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر مورد 2206، سازنده حق چاپ و بررسی مناسب را دارد. دستگاه کپی کانن 2206 از نظر عملکرد و قدرت فضای کمی را اشغال می کند. توصیه می شود دستگاه فتوکپی Canon 2206 را که کوچکتر از قطعات آن است در نظر بگیرید. کمترین قیمت کپی 2206 را با کیفیت خوب فقط از تهران نارا نوین دریافت کنید.

از آنجایی که جنس بدنه دستگاه بسیار بادوام و مستحکم است، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و در نتیجه مقاومت بالایی در برابر ضربه های احتمالی دارد. لازم به ذکر است که کاربران می توانند از طریق درگاه USB 0.2 به دستگاه متصل شده و اسناد و محتوای خود را کپی کنند.

قابلیت فتوکپی کانن 2206

دستگاه کپی Canon قادر به کپی 999 صفحه در دقیقه به طور مداوم است، بنابراین برای مقاصد حرفه ای و اداری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از صفحه نمایش 3.5 اینچی با نور پس زمینه استفاده می کند که در آن اطلاعات چاپ شده را می توانید مشاهده کنید و همچنین کلیدهای لازم در گوشه آن تعبیه شده است. از صفحه نمایش، اجازه تنظیم و کنترل را می دهد زمان گرم شدن دستگاه تنها 13 ثانیه طول می کشد

زمان اولین کپی در 7.4 ثانیه تکمیل می شود. در مقایسه با مبدل های عکس تک واحدی، ساختار چشمگیر به کیفیت و راحتی این محصول با تکنولوژی بالا می افزاید. لازم به ذکر است که لوازم جانبی و لوازم جانبی این سری دستگاه کپی تونر Canon C-EXV 42 می باشد که دارای طول عمر بالا و طولانی می باشد به طوری که در صورت پرینت منظم شاهد محو شدن رنگ ها و جوهر پخش شدن آن نخواهید بود. .

مشخصات فنی Canon Copier 2206

دستگاه کپی 2206 آوافرهنگ از چاپ تک رنگ استفاده می کند. این دستگاه می تواند 22 برگ در سایز A4 و 11 برگ در سایز A3 در دقیقه با وضوح 600x600 dpi کپی کند. این دستگاه سرعت و کیفیت خوبی دارد که نشان از ظرفیت بالای آن دارد. نشان می دهد.

دارای 256 مگابایت حافظه و بزرگنمایی 25 تا 400 درصد، مجهز به این عملکرد، اسنادی که خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هستند را می توان به اندازه دلخواه تغییر اندازه داد. این دستگاه از اندازه های کپی تا A3 پشتیبانی می کند. دارای سینی بادوام که می تواند 250+80 برگ را در خود جای دهد.

چاپ از دیگر مزایای این دستگاه است. مانند کپی سرعت و کیفیت خوبی دارد، چاپ با سرعتی معادل 22 برگ در سایز A4 و 11 برگ با فرمت A3 با وضوح 600x600 dpi انجام می شود، بنابراین می تواند پاسخگوی خوبی در زمینه چاپ باشد.

علاوه بر چاپ، از قابلیت اسکن اسناد نیز بهره می برد: می تواند 23 صفحه در دقیقه را با وضوح 300x300 اسکن کند و برای ایستگاه های کاری با حجم کم توصیه می شود.