با توجه به اتفاقات تلخ سال 2020 و قرنطینه های جهانی که بواسطه ویروس کرونا در تمام کشور های دنیا رخ داد، کاربران اینترنت و پلتفرم اینستاگرام افزایش چشمگیری داشتند و افراد سعی در انتقال کسب و کار خود به فضای سایبری و شبکه های اجتماعی داشتند. یکی از پیش بینی های گذشته ما این بود که در سال 2020 قابلیت IGTV به یکی از بخش های حیاتی اینستاگرام تبدیل میشود و این اتفاق هم رخ داد و بعید به نظر میرسد که اینستاگرام بزودی قصد غیرفعال کردن این قابلیت را داشته باشد. راه های زیادی برای تولید ریلز های خلاقانه وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده و ریلز های خلاقانه خود را بسازید تا ریلز شما به اکسپلورر راه پیدا کرده و در نهایت به جذب فالوور برای شما منجر شود. امیدواریم مطالبی که در این مقاله خواندید برایتان مفید بوده و استفاده لازم را برده باشید. اما باید توجه داشت که این روش تنها به افزایش تعداد فالوورها منجر میشود و بهبود کیفیت واقعی صفحه شما را ندارد. آیا با کمتر از 10K فالوور هم میشه از اینستاگرام درآمد داشت؟ برای افزایش فالوور از 1000 تا 10K باید از تولید محتوای ویروسی، ساخت پیج اینستاگرام حرفهای، تبادل شات و سایر روشهای گفته شده در مقاله استفاده کنید. اگر بتوانید محتواهایی تولید کنید که کاربران زیادی آنها را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند، به زودی شاهد افزایش فالوورهای خود به 10K خواهید بود. کسب درآمد از اینستاگرام پس از رسیدن به 10K فالوور بسیار آسانتر است. سپس با راههای کسب درآمد از اینستاگرام پس از رسیدن به 10K فالوورآشنا شدیم.

کسب درآمد از اینستاگرام بدون 10K فالوور هم ممکن است اما کمی سختتر است. IGTV سریالی یک راه خلاقانه برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان و جذب فالوور واقعی اینستاگرام است. از آنجایی که مخاطبان هدف شما در هشتگ ها هستند، زمانی که تاپ هشتگ شوید، راه شما برای ورود به صفحه اکسپلور باز می شود و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را تجربه خواهید کرد. برای کاربرانی که به دنبال راهی برای نشان دادن اعتبار پیج خود به دنبال کنندههایشان هستند، ترفند جدید اینستاگرام فراهم کردن امکان پین کردن سه نظر کاربری بر اساس انتخاب در بالای پیج است. بله البته؛ هرگز زمان بهتری برای قرار دادن هشتگ های مرتبط در پست های رسانه های اجتماعی خود وجود نداشته است. که انجام دادن آنها وقت زیادی از کاربران میگیرد را بصورت خودکار و هدفمند انجام داده و با انجام این فعالیت ها بطور مداوم و خستگی ناپذیر باعث افزایش تعامل سایر افراد با اکانت کاربر استفاده کننده از ربات شده و شانس دیده شدن اکانت کاربر را افزایش میدهد و در نهایت،پیج کاربر ربات فالوور واقعی و فعال را جذب خواهد کرد، چرا که در این روش فالوور ها با رغبت و انتخاب خود پیج کاربر ربات را فالو و با آن تعامل خواهند نمود. آشنایی با لیبل ۰۲۱ در سال ۱۳۸۴ باعث تحولی بزرگ در سبک کاری رضا شد. خوشبختانه ما میدانیم که برای جذب فالوور هوشمند و واقعی چه کاری را باید انجام داد. ربات همه کاره اینستاگرام که هر کاری شما بخواهید را برای تان انجام دهد زیاد است اما نکته مهم مطمئن بودن آن است. یکی دیگر از مزایایی که خرید فالوور واقعی به همراه دارد این است که این رویکرد, افزایش تعداد دنبال کننده های شما را با سرعت بسیار بالایی به انجام میرساند.

اگر میخواهید با پیجهایی آشنا شوید که بیشترین سرعت جذب فالوور را دارند، مقاله زیر را مطالعه فرمایید. پس از اینکه پست را بارگذاری کردید خواهید دید که این عبارات به رنگ آبی نمایش داده خواهد شد. فالوور ارزان نیز با توجه به بروزرسانی های اینستاگرام دارای ریزش باشد و پس پیشنهاد میکنیم از سرورهای کم ریزش اختصاصی فالونیکس استفاده کنید تا کم ترین ریزش رو تجربه کنید همچنین اکثر این سرورها دارای جبران ریزش نیز میباشند که خیال شما را راحت تر میکند. 10-لایو گذاشتن را امتحان کنید. وقتی تعداد فالوورهای واقعی پیجتان از مرز 10K گذشت، پیجهای دیگر خیلی راحتتر میتوانند به شما اعتماد کرده و تبلیغاتشان را پیج شما بسپارند. پس اگر بتوانید محتوایی بسازید که به اکسپلور راه پیدا کند، قدم بزرگی در راه افزایش فالوور از 1000 تا 10K برداشتهاید. در ادامه به بررسی چند راهکار عالی و کاربردی خواهیم پرداخت که کمک بزرگی برای تمام افرادی که خواهان افزایش فالوور هرچه بیشتر هستند خواهد کرد. چرا که نگارش یک متن و نوشتن آن نیازمند کمی حوصله و زمان است که به مرور زمان می توانید مهارت لازم برای نوشتن یک کپشن طولانی و جذاب را پیدا کنید. اگر تا اکنون هیچ ویدیو IGTV در پیج خود بارگزاری نکرده اید، همین حالا به سراغ تولید یک یک ویدیو خلاقانه بروید و آنرا در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. او جزو معروف ترین فوتبالیست های دنیا و رقیب اول رونالدو است هم اکنون جز کسانی است که بالاترین فالوور اینستا را دارد. همانطور که میدانید هر k به معنی 1000 فالوور می باشد و در اینستاگرام وقتی به 10هزار فالوور برسید k کنار فالوور های شما نمایش داده میشود.از این رو بسیاری از کاربران علاقه دارند تعداد فالوورهای خود را به 10 هزار فالوور و بیشتر برسانند تا k کنار فالوور های آنها ظاهر شود.

بهترین بازیگر مرد ترکیه اینستا خود را در اختیار عموم قرار داده است و بسیاری از فالوور های این شخص ایرانی می باشند و هر روزه عکس های این شخص را دنبال می کنند و او را یکی از زیبا ترین بازیگران ترکیه می دانند. حال که متوجه شدیم چگونه می توانیم برای خرید فالوور ایرانی اقدام کنیم نوبت به مرحله هایی که باید برای این خرید طی کنیم می رسد. کدام بازیگران ایرانی بیشترین فالور را در اینستاگرام دارند؟ شاید بدانید که با افزایش فالور های یک اکانت، میزان اعتبار افزایش پیدا می­کند. اگر قصد دارید که در سال 2021 مخاطبان جدیدی پیدا کنید، همکاری با میکرو اینفلوئنسرها یکی از بهترین استراتژی ها برای اینکار است.البته که همکاری با اکانت هایی که تیک آبی و مخاطبین بسیاری دارند شاید همیشه بهترین گزینه ممکن نباشد. ابتدا این یکی را از سر راه خود برمیداریم: آن مردی که در کامنت شما میگوید با پرداخت هزینه تیک آبی میتوان گرفت لطفا به او پول ندهید. تیک آبی اینستاگرام چه کمکی میکند؟ بعد از افزایش فالوور از 1000 تا 10K چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ اما اگر هنور میخواهید فالوورهایتان را از 1000 به 10K برسانید بهتر است تبلیغات پیجتان را به صورت انبوه انجام ندهید، چون معمولاً این نوع تبلیغات برای پیجهای با فالوور کم بازدهی مناسبی ندارند. چون این محتواست که باعث میشود بازدیدکنندگان دلیلی برای فالو کردن پیج داشته باشند. آیا میدانستید 74 درصد مشتریان انتظار دارند که برند و یا اکانت مورد علاقه آنها در موضوعات مهم موضع بگیرند.با موضع گرفتن درمورد اتفاقات روز باعث افزایش وفاداری مشتریان به برندتان میشوید! کارشناسان این حوزه معتقدند که این قابلیت جدیداینستاگرام باعث تحول عظیمی در اکوسیستم این شبکه اجتماعی خواهد شد. هشتگها ابزارهایی در اینستاگرام هستند که برای معرفی کردن موضوع پستها و البته جذب بازدید و فالوور از اکسپلور ارائه شدهاند.

همچنین اگر سوالی در رابطه با موضوع این مقاله دارید، میتوانید در همین بخش مطرح کنید. این قابلیت به زودی برای تمامی کاربران فعال خواهد شد و کاربران میتوانند با جستجوی کلمات کلیدی خود، محتوا های مناسب را پیدا کنند.توجه کنید که این ویژگی با جستجوی هشتگ ها کاملا متفاوت بوده و به هم ربطی ندارند. کافی است در کادر جستجوی صفحه اکسپلور، دسته بندی شغل خود را سرچ کنید و در قسمت اکانتها و هشتگها به دنبال این پیجها باشید. شما باید دقیقاً نحوه کار الگوریتم اینستاگرام را درک کنید. یا ممکن است درباره نحوه کار با برنامه سؤال داشته باشید. اینستاگرام حساب ویژه ایی برای استقبال کاربران از این قابلیت باز کرده است. بطور کلی دموگرافی جزو فاکتورهایی است که به شدت در کسب درآمد از اینستاگرام تاثیرگذار است. طبق اطلاعیه اخیر اینستاگرام، از این پس کاربران 6 کشور انگلیسی زبان قادر هستند که از طریق کلمات کلیدی در اینستاگرام به جستجو بپردازند،در واقع از این پس کاربران این کشور ها قادر خواهند بود همانند گوگل در اینستاگرام نیز به جستجو بپردازند. پس از آن نیز فالوورهایتان خیلی سریعتر رشد خواهند کرد. سومین راه برای کسب درآمد از اینستاگرام پس از افزایش تعداد فالوورها، همکاری در فروش است. کارشناس اینستاگرام خانم Elisa Drama به هزاران تولیدکننده محتوا، فریلنسرها و کارآفرین ها آموزش میدهد که چگونه پیج اینستاگرام خود را رشد دهند، راه مورد علاقه خانم دراما برای رتبه گرفتن پیج کاربران در جستجوی کاربران، بهینه سازی نام کاربری و فیلد نام است! 2-بهینه کردن پروفایل برای جستجوی کاربران. بهینه کردن پروفایل برای جستجوی کاربران یکی از راه های اصلی هک رشد اینستاگرام بوده و حتما باید این استراتژی را در سال 2021 امتحان کنید. شما می توانید با داشتن یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی خوب بیش از آن چیزی که فکر می کنید فالوور برای خود جمع کنید.

استوریهای تعاملی و ریپلای بگیر منتشر کنید! بعنوان مثال کاربری که به دنبال محتوایی در مورد اموزش زبان برنامه نویسی میگردد، با جستجوی جمله “آموزش زبان برنامه نویسی” تمامی پست و پیج هایی که در مورد این جمله موضوعی منتشر کرده اند را مشاهده خواهد کرد. در قسمت جستجوی اینستاگرام، شما شاهد 4 دستهبندی هستید تا راحتتر بتوانید موضوع یا پیج موردنظرتان را پیدا کنید. سعی کنید علاوه بر فالو کردن، وارد گفتگو با صاحبان و یا ادمینهای اینگونه پیجها شوید. این فالوورها علاوه بر مواردی که بیان کردیم به اعتبار بیشتر پیج آنها کمک می کند. این ربات توانایی این را دارد که اکثر امورات مورد نیاز کاربران مجازی رو به طور خودکار انجام دهد، در نتیجه در وقت کاربران به حد زیادی صرفه جویی می شود، به علاوه این که تعداد فالوئر و لایک فراوانی را برای پیج های مختلف اینستاگرام جذب می کند و می توان از این طریق سود کلانی بدست آورد. صفحاتی در حوزههایی مانند هنر، ورزش و آشپزی دارای پیجهایی در این شبکه اجتماعی هستند و توانستهاند به واسطه فعالیت هنرمندان و ورزشکاران و آشپزان محبوب به صفحاتی با بیشترین تعداد فالوئر تبدیل شوند. شوآف همیشه به پیدا کردن فالوئر در اینستاگرام بیشتر کمک میکنه. نکته جالب: اینستاگرام قابلیت ریلز (Reels) را جهت رقابت با پلتفرم TIKTOKبه اپ خود اضافه کرده است. نکته قابل توجه اینه که خودم به صورت دستی می تونم فالو کنم اما ربات اینستا این پیغام را میده. هیچ کاربری دوست ندارد خدماتی دریافت کند که کیفیت پایینی دارد که ناشی از بی دقتی آن تیم است. این سایت ها به هیچ وجه برای پرداخت هزینه قابل اعتماد نیستند.

همچنین همانطور که شما میتوانید توسط سایت تشخیص فالوور فیک، میزان این نوع فالوور را بسنجید، افراد دیگر هم میتوانند این کار را انجام دهند و زمانی که با جواب مناسبی روبهرو نشوند، دیگر به پیج شما اعتماد نخواهند کرد. تشخیص میدهد که شما با کدام پیج و کاربر رابطه نزدیکتری دارید و محتوی تولیدی آن کاربر را در اولویت بالاتری برای نمایش میگذارد. گاهی اوقات خدمات دهندگان از شما درخواست رمز عبور برای ارسال فالوور دارند که در این صورت شک نکنید که هدف دیگری غیر از افزایش فالوورهای شما قرار است اتفاق بیفتد. از اسم این نوع فالوور میتوان فهمید که فالوور یا کاربرانی که جذب می شوند غیر واقعی ( فالوورهای همیشه آفلاین ) هستند . برای تغییر چیدمان فیلترها، انگشت خود را بر روی سه خط خاکستری که در سمت چپ فیلترها وجود دارد نگه داشته و فیلتر مورد نظر را به بالا یا پایین حرکت دهید تا ترتیب قرار گرفتن چیدمانها مطابق میل شما صورت گیرد. بله، ممکن است از این طریق چند دنبال کننده بگیرید، اما تا آنجا که کیفیت بالا برود، نه در آن حد که ته بشکه را خراش بدهید. کپشنهای حرفهای بنویسید که بیشترین لایک و کامنت را دریافت کنند! کامنت بگذارید و پیج خود را به مخاطبان آنها بشناسانید. مخاطبان پیجتان را خوب بشناسید و طبق علایق آنها محتوا بسازید! شما باید برای تولید محتوایی که می کنید یک برنامه دقیق داشته باشید و طبق آن عمل کنید. به همین سبب بهتر است که شما نیز فعالیت های خود را هوشمند کنید تا بتوانید نتیجه بهتری در این بازی کسب کنید.

وقتی فالوورهایتان به 10 هزار نفر رسید، اعتمادسازی بین کاربران، آسانتر شده و به دنبال آن میتوانید کسب درآمد بهتر و بیشتری داشته باشید. مثلاً اگر یک مشتری از طرف شما به آنها معرفی شد و خریدی به ارزش یک میلیون تومان انجام داد، 100 هزار تومان از این مبلغ به شما تعلق گیرد. همچنین تعداد مربیان رسمی و پیمانی در کل مراکز (دولتی و غیردولتی) سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور جمعا ۲۷ هزار و ۵۶ نفر بوده است که این رقم نسبت به سال گذشته ۱۳.۹ درصد کاهش را نشان میدهد. شما باید کامنتهایی بگذارید که نشان دهنده تخصص شما در زمینه کاریتان باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از هشتگها حتما باید “ارتباط” آنها به موضوع پست را در نظر داشته باشید، در غیر اینصورت نه تنها فالووی از این طریق جذب نخواهید کرد، بلکه در دام جریمه اینستاگرام هم خواهید افتاد. ?مقاله پیشنهادی: بهترین روشهای تبلیغاتی را در مقاله تبلیغات رایگان در اینستاگرام یاد بگیرید! اگر شما در سال 2021 از قابلیت Reels اینستاگرام استفاده نکنید، یک فرصت بزرگ برای برند و بیزینس خودتان را از دست خواهید داد. با استفاده از ربات اینستاگرام شما این امکان را خواهید داشت که فالوور و لایک کاملا ارگانیک و هدفمند را جذب کرده و نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید، ربات اینستاگرامی تکنولوژیست بوجود آمده است تا فعالیت های تکراری و حوصله سربری همانند فالو،آنفالو،لایک،ارسال کامنت و دایرکت،بازدید استوری،بازنشرپست و … میتوانید پیجتان را در پیجی تبلیغ کنید که فالوور زیادی داشته باشد اما این روش هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت. در کنار جذابیت قابلیت ریلز باید به این نکته توجه داشت که کاربران میتوانند ریلز های پرطرفدار و محبوب را از طریق اکسپلورر اینستاگرام مشاهده کنند.