Persian Architecture : Light source 1 یکی از سوالات مهمی که در این مقاله باید به آن پاسخ دهیم این است که اصلاً چرا باید تلاش کنیم که محتوایمان در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده شود؟ چه محتوا و لحنی مورد علاقه اکثر کاربران است و با اهداف و سوالات آنها سازگاری دارد؟ راه های میانبر زیادی مثل خرید فالوور و استفاده از روبات برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. بنابراین سعی کنید مطابق با استانداردهای محتواها و پستهای موجود در صفحه اکسپلور رفتار کنید تا شما هم مثل آنها خیلی زود به این صفحه بیایید. اگر میخواهید نزد مخاطبان خود معروف و محبوب شوید، سعی کنید از فرمتهای مختلف برای تولید محتوا استفاده کنید ولی تولید محتوا با فرمت زیلز باعث میشود که شما از حمایت خود برنامه اینستاگرام برخوردار شوید و زودتر به صفحه اکسپلور بیایید. با خرید فالوور شما باعث برقراری حس اعتماد و حس رضایت بین کاربران خود می شوید. در واقع فالوورهای شما نباید حس کنند که قصد فریب دادن آنها را دارید و دید مثبت آنها از بین برود! در درس دوم با نکات مربوط به ساخت صفحه استاندارد اینستاگرام آشنا میشوید و در درس سوم ابزارهای تجزیه و تحلیل را خواهید آموخت. امروزه پیجهای زیادی به فکر ساخت فروشگاه اینستاگرام هستند و محصولات خود را در قالب پستهای فروشگاهی منتشر میکنند. اما اگر هدف شما از افزایش فالوور فقط بالا رفتن عدد در بالای اکانتتان است باید گفت که به جز در مواردی کوچک و خاص آن هم در ابتدای استارت یک بیزنس منفعت دیگری را برای شما به دنبال ندارد. با بازدید بالای پست، تعامل یا انگیجمنت پست بالا میرود و میتوانید خیلی راحت به صفحه اکسپلور راه پیدا کنید. پکیجبندی نامناسب و قیمت نسبتاً بالا در مقایسه با با رقبا نیز از نقاط ضعف این سایت به شمار میرود.

اگر میخواهید فروش خود را از طریق این رسانه اجتماعی افزایش دهید، باید کاری کنید که محتوای پیجتان در صفحه اکسپلور کاربران و مخاطبان هدف به نمایش درآید و به خوبی بتوانید به بازاریابی در اینستاگرام بپردازید. ممکن است بپرسید چرا باید به جای خرید مستقیم، سراغ پنل برویم؟ اما در ادامه میخواهیم به سراغ مزایای خرید فالوور برویم و آنها را هم بررسی کنیم. چگونه به اکسپلور برویم؟ در هنگام استفاده از هشتگ در اینستاگرام باید به دو نکته توجه ویژه داشته باشید. شما به عنوان یک برند باید از هر فرصتی برای محبوبیت و معروفیت استفاده کنید. به عنوان مثال اینستاگرام می خواهد کاربران واقعی خود را راضی نگه دارد، بنابراین زمان و تلاش خود را برای از بین بردن فالورهای فیک و تقلبی صرف می کند. البته باید محصولات و خدماتتان، جذاب و برای مشتری مفید باشد تا فروش بالاتری را تجربه کنید. در این شرایط باید به جعلی بودن کسی که بخش بیوگرافی خود را کامل پر نمیکند؛ شک کرد. الگوریتم اینستاگرام بر اساس فناوری یادگیری ماشین کار میکند و هر روز هم بهروزرسانی میشود، از این رو هرگز فریب نمیخورد و خیلی راحت فعالیتهای غیرواقعی و غیرمعتبر را تشخیص میدهد. نکته: در بسیاری از کشورها بخصوص کشور خودمان، زبان سمت سرور PHP همچنان مورد استفاده قرار میگیرد و با یادگیری این زبان میتوانید حداقل تا چند سال آینده درآمد داشته باشید.

این روش بیشتر مناسب پیجهایی است که به یک درآمد حداقلی رسیدهاند و حالا میخواهند که با هزینه کردن تعداد دنبال کنندههای خود را بیشتر کنند. می توانند پست های مختلف را فالو کرده و محتوای آنها را لایک کنند و کامنت بگذارند. شاید افرادی تجربه های تلخی از خرید فالوور دارند و شما این تجربه ها را به کررات شنیده اید. اکانتی که افراد زیادی را فالو می کند اما فالوورهای کمی دارد، به طور کلی یک حساب کاربری با کیفیت پایین در نظر گرفته می شود یا حتی ممکن است یک حساب جعلی باشد. سعی کنید عکس هایی که در اینستاگرام ارسال میکنید کیفیت عالی داشته باشند و با دوربین یک گوشی خوب ضبط شده باشند. پیجهایی که دنبال میکنید: قطعاً شما به یک پیج و محتوای آن علاقه دارید که آن را دنبال میکنید. برای اینکه افراد بیشتری را ترغیب به اشتراک گذاری محتوایهایتان کنید باید بتوانید محتوای جذاب و حرفهای ایجاد کنید. بخش خرید در اکسپلور اینستاگرام اشباع شده است و اگر میخواهید فروش خوبی داشته باشید باید محتوای بینقص و درجه یکی به نمایش بگذارید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما مي شوند. و غیره. فقط مطمئن شوید که در واقع بخشی از معامله خود را نگه دارید و دوست دارید ، نظر دهید یا کاربر را به عقب دنبال کنید. فرادرس گستره وسیعی از فیلمهای آموزش دیجیتال مارکتینگ را آماده کرده و در اختیار علاقهمندان به این حوزه قرار داده است. یکی از ویژگیهای اصلی بلاکچین و ارزهای دیجیتال داشتن شفافیت و ارائه اطلاعات کامل به تمامی کاربران است. اگر به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اید و هدفی طولانی مدت در بخش دیجیتال مارکتینگ برای خود رسم کرده اید بهتر است روش های اصولی و درست و حسابی را در پیش بگیرید. اگر این نگرش را به افزایش فالوور اینستاگرام دارید که باید بگویم شما در مسیر موفقیت و رسیدن به نتایج خوب در بیزنستان هستید.

یکی از کارهای مهمی که برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام باید انجام دهید، استفاده از هشتگهای ارزشمند و مرتبط است. از انجام دادن تعامل با پیج هایی که در حوزه کسبوکار شما فعالیت میکنند غافل نشوید چون این نوع همکاری برای شما بسیار سودمند خواهد بود. بهترین نوع همکاری این است که به همه در افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند. برای پیدا کردن این قالب ها و تم ها کافی است یک سرچ در اینترنت انجام دهید تا در این زمینه ایده بگیرید. تا جایی که میتوانید ویدیوهای جذاب در رابطه با حوزه فعالیت خود در این فضا قرار دهید. امروزه ویدیوهای IGTV طرفداران زیادی دارند؛ زیرا محتوای تولید شده در آنها خلاصه نمیشود و در اغلب موارد کامل است. در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال کنندگان صفحات گفته می شود و شناخت مناسب آنها به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا به دید کلی و مناسبتری از این شبکه اجتماعی دست پیدا کنید . فضای رقابتی در اینستاگرام کمک می کند تا ارزش و اعتبار هر صفحه به تعداد فالوورهای آن بستگی داشته باشد. نوع کاری که از مخاطب درخواست میکنید، به شناخت خودتان از ضعفهای پیج بستگی دارد. تاثیر مثبت دیگری که این تعاملات برای شما دارد این است که ممکن است شما به لیست suggestion های آن ها وارد شوید که این امر هم خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام میشود. بهینه کردن زمان انتشار پست باعث میشود در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید.

چنین اقداماتی ممکن است در کوتاه مدت مفید باشد ولی در بلندمدت به ضرر شما خواهد بود و اینستاگرام را از شما دلسرد خواهد کرد. به طور مشابه، وقتی یک مشتری بالقوه وارد پیج شما می شود و میبیند که دنبالکنندگان زیادی دارید، میبیند که شما یک برند قابل اعتماد هستید و ممکن است بیشتر در مورد آنچه میفروشید و حتی چیزی خریداری میکنید جستجو کنند. در فید هوم (Home یا همان دکمهای که در پایین صفحه اینستاگرام به شکل خانه است) شما محتوای حسابهایی را مشاهده میکنید که قبلاً آنها را دنبال کردهاید ولی در صفحه اکسپلور شما محتوای مورد علاقه خود را مشاهده میکنید. فضای IGTV چنین فرصتی را در اختیار شما قرار داده است و شما میتوانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی هستند که مي توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود به خوبی اســتفاده کــنید.در انتهای فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر مي کــنید حتما به این اشاره کــنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اینستاگرام دنبال پی بردن به علاقه شما است و هیچ چیز بهتر از محتوای لایک و ذخیرهشده نمیتواند علایق شما را مشخص کند. به عنوان مثال یکی از کسانی که دنبال کرده بودید ساعت 10 شب پست میگذاشت و دیگری ساعت 10:15 دقیقه پست خودش را منتشر میکرد. خرید فالوور واقعی زن اینستا باعث می شود تا شما به صورت مستقیم و بدون بیراهه رفتن فالوور های مد نظر خود را دریافت کنید. این موضوع باعث افزایش شانس دریافت نقد و بازخورد از سوی کاربران مختلف میشود.

نگران نباشید این موضوع برای اینستاگرام کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. اکنون که نکست ممبر سرویس فالوور فیک با گارانتی و جبران ریزش فراهم کرده است دیگر صاحبان پیج ها نگرانی کیفیت و ریزش فالوورها را نخواهند داشت. ولی دیگر جای نگرانی نیست چون نکست ممبر با سرویس های بدون ریزش تضمینی این مشکل را حل کرده و شما میتوانید بدون استرس و با خیال راحت هر مقدار که تمایل دارید با قیمت منصفانه و رقابتی ثبت سفارش کنید. در صورتی که میخواهید کسب و کار خود را در این پلتفرم راهاندازی کنید و به موفقیت برسید، باید تلاش کنید که محتوای خود را وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام (Instagram Explore) کنید. بنابراین؛ باید از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنید که مخاطبان هدف شما را به طور خاص جمع آوری کند. یکی دیگر از راههای افزایش تعامل و ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام این است که برندهای فعال در حوزه خودتان و اینفلوئنسرها و اینستاگرامرهای مورد علاقه خودتان را فالو (دنبال) کنید. پستها و محتواهای دارای تعامل بالا: یکی دیگر از معیارهای اینستاگرام برای محتوای صفحه اکسپلور شما، محتواهایی است که تعامل یا انگیجمنت بالایی دارند. شما باید بهترین پستها را پیدا کنید و از آنها مطالب زیادی یاد بگیرید. برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام ابتدا باید وارد سایت پونیشا مارکت شوید. اگر فکر میکنید انتخاب موضوع برای تولید محتوا کمی سخت و دشوار است میتوانید از پیج اینستاگرام رقیبانتان استفاده کنید.

اختلاف کوچک هزارتایی میان فالوورهای این دو خواننده به چشم می خورد که اگر این اختلاف کوچک را فاکتور بگیریم؛ هر دو خواننده در رتبه سوم دوش به دوش هم قرار می گیرند. افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما قوی ترین چیز این است که در اینستاگرام خود روی کمبودها تمرکز کنید تا کیفیت بالاتری از فالوورها را بدست آورید. البته لازم به ذکر است هزینه های تبلیغات در پیجهای با کیفیت و واقعی کم نیست. سعی کنید کیفیت محتوای خود را تا حد امکان بالا ببرید. سعی کنید تا حد امکان اطلاعات خوب و مفیدی در مورد مخاطبان بازار هدف خود کسب کنید و محتوای مورد علاقه آنها را در پیج خود منتشر کنید. موتورهای جستجو بر اساس تعداد بازدیدها و بازخوردهای مثبت، صفحات مختلف را در اینستاگرام رتبهبندی میکنند. عملی که شما را از واقعی بودن پروفایلهای خریداری شده مطمئن میکند به این صورت است که اگر شما 2000 فالوور واقعی بدون ریزش خریداری کردید، به طور تصادفی 200 پروفایل را مورد بررسی قرار میدهید که بر حسب این تست میتوانید به واقعی بودن فالوورهای فعال بدون ریزش خریداری شده پی ببرید. دلیل اول امنیت پایین آن است ، شما صفحه را از همه خریداری می کنید ، این شخص صاحب اصلی صفحه اینستاگرام است ، حتی اگر رمز عبور را به شما بدهد ، می تواند به اینستاگرام اطلاع دهد که صفحه من هک شده است و بعد از اینکه اینستاگرام صفحه را قدم گذاشت به فروشنده باز می گردد و صفحه شما به راحتی از بین می رود. فالوورهای فیک به این دلیل که فعالیتی برای پیج شما ندارند، نمیتوانند ثمربخش باشند و رشدی را هم نخواهید دید. به عنوان مثال برخی از ولاگرها در اینستاگرام در همان ابتدای ویدیو یا محتوای تصویری اسلایدی از مخاطب میخواهند که این پست را لایک یا ذخیره کند و در انتها هم از مخاطب درخواست میکنند که این محتوا را با دوستان خودش به اشتراک بگذارد.

۶. بومرنگ شما حالا درون فید یا استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده. به این ترتیب شاهد فهرستی از نام خوانندگان در جهان هستیم که صفحاتی را با بیشترین فالوئر اینستاگرام دارند. سعی کنید خودتان هم مخاطبان را به تعامل تشویق کنید. هر محتوایی که منتشر میکنید، بخش آنالیز ایستاگرام را نگاه کنید و ببینید که آیا مخاطبان با این محتوا ارتباط برقرار کردهاند یا اینکه واکنشی به آن نشان ندادهاند؟ فرض کنید به یک مهمانی رفتهاید و در میان آن جمع، شخصی با شما صحبت کرده و با شما ارتباط برقرار میکند. این فناوری برای طراحی صفحه اکسپلور هر کاربر از منابع اطلاعاتی و سیگنالهای رتبهبندی مختلف استفاده میکند. چیدمان و محتوای صفحه اکسپلور هر کاربر با سایر کاربران متفاوت است و این چیدمان به پستها، حسابها، هشتگها و محصولات مورد علاقه کاربران بستگی دارد. امروزه اکثر کاربرانی که وارد اینستاگرام می شوند عموما برای دیدن استوری های اینستاگرام وارد این برنامه می شوند و یکسری از استوری ها جذابیت بیشتری برایشان دارد. کلیپ های آموزشی خیلی ساده و کاربردی بساز و باهاش تو اینستاگرام مخاطب جمع کن. در صورتی که در پستهای شما یک گزینه کال تو اکشن (CTA) وجود داشته باشد و این پستها وارد صفحه اکسپلور شود، کاربران بیشتری به درخواست شما پاسخ میدهند و با این کار نرخ تبدیل شما هم بیشتر خواهد شد. میانگین نرخ تعامل پست های اینستاگرام شما (لایک و کامنت روی پست ها) را بررسی می کنیم.

سعی کنید این ویدیوها دانش و آگاهی مخاطب را در مورد حوزه کاری شما بالا ببرد. به این ترتیب افراد با یک نگاه کوتاه توجهشان به سوی شما جلب میشود و اینگونه میتوانید فالوور اینستاگرام واقعی جمع آوری کنید. اگر احساس میکنید که با وجود هشتگها، زیبایی، نظم و ترتیب کپشن به هم میریزد، میتوانید خودتان کپشنها را در اولین کامنت قرار دهید. 5. با نوشتن کپشن هایی جذاب مخاطب را جذب کنید. هشتگها به ما کمک میکنند دایرهی اجتماعی خود را گستردهتر کنیم و افرادی را که به موضوعات مشابه با صفحهی ما علاقهمندند، به صفحه خود جذب کنیم. در ضمن برای داشتن یک ربات اینستاگرام مستقل که فعالیت های مد نظر شما را به صورت منظم و تنظیم شده در سرور خودتان توسط شما انجام دهد. از چه وب سایتهایی خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ در این مقاله قصد داریم روش ورود به صفحه اکسپلور را توضیح دهیم. اما نکته ای که در این زمینه باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که ربات اینستاگرام را از وب سایت های کاملا معتبر خریداری و یا دانلود نمایید. باید به شما بگویم که مطلب درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. پس لازم است تا بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام را با توجه به رفتار کاربران خود پیدا کنید.

پس برای مثال اگر اینستاگرام تصمیم به پاک کردن اکانتها بگیرد و حتی لایک شما ریزش کند، دریچه 67 مسئولیتی به عهده نخواهد داشت. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند مي شوند تا پیگیر کار شما شوند. یک قانون در کسب و کار اینترنتی وجود دارد: «اگر مخاطب داشته باشید، درآمد هم خواهید داشت.» اگر سعی کنید وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شوید، مخاطبان شما بیشتر میشود و در نتیجه درآمد بیشتری هم کسب خواهید کرد. اما اگر شما صاحب یک کسب و کار در اینستاگرام باشید، بالا بودن میزان فالوورهای شما مزایای دیگری نیز به جز مواردی که در بالا گفته شد، به همراه خواهد داشت. بسیاری از کسب و کار ها میلیون ها تومان خرج توسعه پیج اینستاگرام خود می کنند تا بتوانند فالوور واقعی اینستا داشته باشند. ربات پک، دو تا ربات خارجی را هک کرده و ورژن قدیمی است، طبقه گفته سایت حاضر که میگه از هک استفاده نکنید و نظر خودم قابل اعتماد نیست، بیخودی پول هزینه نکنید. به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه بفرمایید: چگونه در اکسپلور اینستاگرام وارد شویم؟ در این پست قصد دارم 10 تا از بهترین پنل های افزایش فالوور اینستاگرام که به صورت رایگان هستند را برای شما در این پست معرفی کنم. اما اگر پیج گیم را در یک پیج آشپزی تبلیغ کنید به بازده مد نظر خود نمی رسید. محتوای شما برای کاربران علاقمند به موضوع پیج شما نمایش داده میشود و اگر این محتوا از نظر آنهاجذاب باشد، کاربران وارد پیج شما میشوند تا محتوای بیشتری ببینند و به این ترتیب، فالوورهای شما افزایش مییابد. هر چه برند شما در اینستاگرام فعالتر باشد، احتمال ورود پستهایتان به صفحه اکسپلور بیشتر میشود. برای اطلاع از زمان مناسب باید از طریق ابزارهای آنالیز اینستاگرام ببینید که مخاطبان شما بیشتر در چه زمانهای آنلاین هستند و سپس محتوای خود را در آن زمانها به دست مخاطب برسانید.

باید محتوایی تولید کنید که مشارکت یا تعامل (انگیجمنت) مخاطب را برانگیزد. مطالعات نشان میدهد که بیش از 50 میلیون نفر ایرانی در این رسانه فعال هستند و در صورتی که شما بتوانید محتوای جذاب و مفید تولید و این محتوا را وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام کنید، مطمئن باشید که میتوانید فروش شگفت انگیزی را تجربه کنید و اهداف و آرزوهای خود را تحقق ببخشید. مطالعات نشان میدهد که بسیاری از مخاطبان اینستاگرام هنوز به فرمت ریلز دسترسی ندارند. مطالعات آماری نشان میدهد که روزانه بیش از 200 میلیون حساب در اینستاگرام هر روز بخش اکسپلور را چک میکنند. توجه داشته باشید که سایر محتوای IGTV در صفحه اکسپلور، چهار برابر سایز تصاویر است و اگر بتوانید محتوای IGTV خود را وارد صفحه اکسپلور کنید، شانس مشاهده شدن محتوای شما توسط مخاطبان خیلی بیشتر خواهد شد. محتوای پیجهای خصوصی در قسمت اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمیشود پس اگر میخواهید محتوای خود را وارد صفحه اکسپلور کنید، پیج شما باید عمومی باشد. از آن جایی که مخاطب بالاترین اولویت را دارد، باید به فکر تولید محتواهایی باشید که برای آنها جذاب و تاثیرگذار بوده و به نیاز ایشان پاسخ دهد. با استفاده از این ویژگی میتوانید ویدئوهای ۱۵ تا ۳۰ ثانیهای را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. وی بارها تصاویر مختلفی از دوران کودکی خودش را به اشتراک گذاشته است. بیش از نیمی از تمام حسابهای فعال در اینستاگرام (بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه) حداقل یک بار در ماه بخش اکسپلور حساب خود را چک میکنند. جذب فالوور واقعی اینستاگرام یکی از جذاب ترین بحث ها در این شبکه اجتماعی است، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. سوالی که برای بسیاری از اینستاگرام مارکترها وجود دارد این است که چگونه میتوانیم در صفحه اکسپلور دیده شویم؟

نکته اینجاست که میزان موفقیت هر پیج به تعداد فالوورهای واقعی آن بستگی دارد. میزان اشتراکگذاری (Share) و ذخیره (Save) پست هم اهمیت دارد. 6. Murat Boz با 11.4 میلیون دنبال کننده در رتبه ششم قرار دارد. در صورت پایین بودن بازدید از پستهای آن پیج، شک و تردیدی برای آنها به علت عدم اعتبار پیج مذکور به وجود میآید و از دنبال کردن چنین پیجهایی صرف نظر میکنند. اما باید توجه داشته باشید که روز به روز در آپدیت های اینستاگرام جلوی اینگونه فعالیت های نامعتبر گرفته می شود و باید به فکر راهی اصولی و دائمی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید. به این معناست که در اینستاگرام، باید بهطور منظم استوری خود را به روزتر کنید تا در صف اول فید باقی بمانید. رعایت یک برنامه مشخص به شما کمک می کند تا یک تجربه ثابت را برای دنبال کنندگان خود ایجاد کنید و آنها را در جریان کسب و کار خود قرار دهید. اینستاگرام برای این کار از سیستم رتبهبندی فید اکسپلور (Explore Feed Ranking System) کمک میگیرد. این تا اینجای کار ! این ابزارها کار شما را برای انتشار محتوا آسان میکنند و فقط مسئولیت تولید محتوا را به عهده شما میگذارند. همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر مي کــنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کــنید.در تکميل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کــنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید. منطقه جغرافیایی شما: یکی دیگر از معیارهای اینستاگرام برای انتخاب محتوای صفحه اکسپلور، منطقه جغرافیایی شما است. اینستاگرام سعی میکند محتواهایی را به شما نشان دهد که کاربران در منطقه جغرافیایی شما منتشر کردهاند.